27 February 2013

My Precious Friend.

Dengan namaMu ya Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.


Subhanallah, walhamdulillah, Allahu Akbar.

It takes a lot of time to recover. But after all, alhamdulillah it works :)


Setelah sekian lamanya mencari 'identiti' diri yang menghilagnkan diri, akhirnya kutemu jua... :)

The best part is, now i know who is the real friend after all. Yang sentiasa bersama walau susah walau senang. Dan kini terbukti, apa jua keadaan yang berlaku, dia harus sentiasa ada di sisi.

Justeru, dengan bebresar hatinya saya nak mengesyorkan 'sahabat baik' saya ini kepada semua....

Jeng jeng jeng ...



Atau lebih tepat, sentiasa ada di jari :)

Tengah sedih, tegah penat, tengah gembira, setiap saat itu dia selalu ada. Hingga bila satu saat terasa 'kosong' di jari, rasa tak senang duduk.

Pernah jugak terfikir, kalau nak berzikir, berzikir je lah, guna jari pun boleh. Buat apa nak guna tasbih digital? Nak menunjuk-nunjuk? Nak riak?

Allahu Akbar. Na'uzubillah.

Tasbih ni cuma sebagai 'wasilah' untuk sering ingat kepada Allah. Kalau nak dibandingkan bila tasbih ada di jari dengan tak ada, alhamdulillah rasanya banyak lagi berzikir ingat pada Allah bila adanya tasbih ni walau tak sepanjang masa button tasbih ditekan. At least bila ada tasbih ni sekali sekala tergerak jugak nak picit kan? ;)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...